Hej!

Hm, ny har jag helt plötsligt skaffat blogg. Vilket faktiskt inte är något för mig alls. så vi får väl se hur länge jag orkar att hålla den här igång. jag tänker faktiskt fört och främst hålla den för mig själv.

Anledningen till att jag gjorde en blogg är faktiskt för att jag kände att jag behövde någonstan där jag kan skriva av mig lite då och då. Ett ställe som inte ständigt påminner mig om skolan, vad jag måste plugga på och när det ska vara klart.

Jag studerar till sjuksköterska och jag kan nog med all säkerhet påstå ett det är en utav landets jobbigaste utbildningar. Vi ska nämligen lära oss allt en läkare ska lära sig plus att vi ska lära oss om omvårdnad, vilket inte läkare ska. Detta trycks ihop till tre år, medans läkare har fem år. Hmm.. detta får mig att fundera på varför jag inte studerar till läkare istället? Värt att fundera på!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0