Mikrobiologi

Hej! nu har jag äntligen kommit hem från skolan. Har varit där och skrivit mikrobiologitenta och igår hade jag gett upp helt och hållet. jag könde verkligen att jag itne fick in mer i mitt huvud. I morde när jag gick till skolan så kände jag bara att det fick gå som det går. Kuggar jag så kuggar jag inge mer med det. Men jag tror faktiskt att jag hade väldigt tur med frågorna för jag svara på alla förutom en fråga och det kändes förvånatsvärt bra faktiskt. men jag ska väl inte ropa hej förren jag verkligen vet hur det har gått. Nu ska jag bara vänta på att min kära pojkvän kommer hem så att vi kan ta en kopp kaffe tillsammans och sen åka till systemet för ikväll så ska jag ut med min klass, men först ska vi ha ett planeringsmöte inför höstens nolnning. Ska bli roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0