Tenta

Hej! Sitter hemma och förbereder mig lite för omtenta i läkemedelsräkning. En lite lurig tenta måste jag säga. Egentligen inte alla svår men det luriga är att man måste ha alla rätt på den för att bli godkänd, så inga dumma slarvfel alltså. Så önska mig lycka till!

Imorgon har jag även en till tenta i mikrobiologi. Ganska svårt måste jag säga med alla dessa bakterier och virus. Får helt enkelt så hur mycket jag har lyckas klämma in i mitt lilla huvud.

Har hunnit med att pratat med lönechefen idag också. Fick nämligen fel lön förra månaden. Fick ingen ob överhuvud taget. Vilket resulterar i väldigt lite lön än vad jag skulle ha fått eftersom att jag bara har jobbat helger. Men jag ska få pengarna i december istället. Skönt med lite extra pengar så där innan jul.

Nu ska jag fortsätta att plugga.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0